Blogtrottr
Smart智富月刊 - 最新開放文章
有了財富,就有無限的自由
全世界都在瘋貨幣型基金?
Jan 2nd 2013, 08:05

全文免費Q:我的新理專建議我買貨幣型基金,她說目前全世界投資人都在買,是嗎?我經營小貿易生意,銀行不收大筆存款,朋友建議「百利達美元短期貨幣基金」,請幫我分析。我是棒球迷,這檔基金有買洋基債券,覺得很有趣。我 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    melaoneforall 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()